Loading Artist

Bird

January 9, 2011

Finally, I have finished this. The length of this comic tripled during it’s creation, which is why it’s a bit late. I’m going to bed now, I’ve started to fall asleep in this chair. Goodnight.

Show Comments (39)

  1. Kaelan says:

    Panel 18: “Fly, little birdie!”
    Also, I need to make a T-shirt of panels 1-8

  2. OneToaatyBoi says:

    Who came up with this and why?!

  3. Arx11 says:

    You should take out the last panel, it would be funnier that way 😛

  4. CakeFace says:

    Why do I feel like this is gonna happen to me?
    Seriously

  5. ArfArfFriends says:

    Sometimes a lot can be said with no dialogue..

  6. Animaniac says:

    my favorite one

  7. bean17magic says:

    This made me sad, I almost hit tears. That poor bird.. What makes you think animal death is funny??

  8. BeoWwOW says:

    The men who stare at birds

  9. Soracat says:

    That baby has no idea what’s going on.

  10. Pocko says:

    HAAAAAAAAAAAAAAAA! Dude I geeked hard at this one. Love your site/comics. Just found them today. Fondle my butthole in the honeycomb cabin and I won’t dickrape your poopoo vagina.

  11. johnny says:

    Funny, looks good at random too.

  12. ricecooker29 says:

    LOVED THIS!

  13. Carissa Huxell says:

    I have stumbled upon your work on “IFunny” occasionally. It was really hard to come across on there. Once I saw another one I had to find out the name of your work. I am ecstatic, your art is hilarious. I’m officially a new fan. Keep up the good work, you’re great!

  14. taraphoenix says:

    Oh my gosh. My brother and I are new to reading your comics and this one made us both start laughing out loud in earnest. I love it! xD

  15. Kellykef says:

    I laughed out loud. Everything about this is freaking perfect. I love it.

  16. Joonas says:

    Now watch it backwards!

    1. Reader says:

      when I watched backward I thought : Omg , this is wrong…

  17. p2bs says:

    Wait a minute… Twitter bird

  18. RJ says:

    o my god he has special bird killing powers!

  19. xxdarklovexx18 says:

    Was this kind of supposed to be like a paradox of The men who stare at goats? Cause the first couple panels sure feel like it. 🙂 but i mean it’s completely awesome and makes me laugh really hard which is nice. I check Loadingartist every day. I love your stuff. :3 Forever a Fan in the U.S.

  20. Debsak says:

    It’s awesome, just awesome, cuz it’s like a cycle, the child that was “attacked” by the pidgeon is going to fear them, just like the first guy!

  21. was it a staring contest?

  22. Palo says:

    LOL! I love your comics, they’re all great!

  23. Oniyaku says:

    Amazing, im a fan from hell.

  24. Bombshellracquel says:

    Ive seen almost all of your comics. I didnt know which one to comment on- their all so marvelous!!

  25. herbie643 says:

    This comic is very creative in a kinda sick way.. lol However, one thing it is not and that is Awesome. Awesome, the most fucking overused word on the internet.

  26. Concon says:

    Wow, been reading your archives and they’re all funny but this one just about made me cry. Kudos!

  27. Filthy Pazuzu says:

    This is fantastic. Well done!

  28. Kelly says:

    Shit. That is so horrifically hilarious.

  29. tiadami says:

    Hahahaha, very very funny! This story is very close to one that I ever told to my friends including some pigdins 🙂

    1. ( ͡° ͜ʖ ͡°) says:

      (o.O)

  30. iKnewIt says:

    HILARIOUS!!!

    I hope the rest of your stuff is as good!

  31. Afiq says:

    Very creative =)

  32. jocelyn says:

    haha! 😀

  33. Hotaruzuki says:

    Is this one my favorite? I think so.

  34. Kevo says:

    LOL I was laughing more and more as I scrolled!

  35. Keegan says:

    🙂 Love it… So Awesome!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.